Komunikacja z pacjentem

Program szkolenia

9.00 - 9.15 Powitanie uczestników

CZĘŚĆ TEORETYCZNA - I

9.15 - 11.00 Skuteczna komunikacja z pacjentem

  • Święty Graal – czy istnieje idealny pacjent.
  • Pacjent na wizycie – co irytuje lekarza.
  • „Przychodzi baba do lekarza” – klasyfikacja zachowań pacjentów
  • Zachowania werbalne i niewerbalne – jak odczytywać
  • Dopasowanie do pacjenta, czyli jak zbudować relacje.
  • Sygnały stresu pacjenta – jak Sobie radzić

11.00 - 11.30 Przerwa kawowa

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA - I

11.30 - 13.30 Szkolenie praktyczne

  • „Co Pani /Panu dolega” - mój styl komunikacji z pacjentem
  • Prezentacja i wymiana doświadczeń – omówienie w grupie

13.30 - 14.00 Przerwa obiadowa

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA - II

14.30 - 15.30 Szkolenie praktyczne

  • Pacjent w gabinecie – omówienie przypadków na podstawie realnych sytuacji.
  • Diagnoza lekarska – jak skutecznie przedstawić problem

15.30 - 16.00 Przerwa kawowa

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA - II

16.00 - 17.30 Szkolenia praktyczne

  • Pacjent w gabinecie- omówienie przypadków na podstawie realnych sytuacji cd
  • Diagnoza lekarska - jak skutecznie przedstawić cel terapii

17.30 - 18.00 PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

  • Podsumowanie szkolenia teoretycznego i części praktycznej,
  • Certyfikacja uczestników

Uczestnicy szkolenia otrzymują:

  • certyfikat ukończenia kursu zaawansowanego
  • możliwość konsultacji przypadków pacjentów z wykładowcą CSP po ukończonym kursie

Opcje dodatkowe – PŁATNE

szkolenie indywidualne z wykładowcą po ukończeniu kursu zaawansowanego

zapisz się na szkolenie

* Pole wymagane
** Wypełniając formularz zgadzam się na przetwarzanie podanych danych osobowych przez CM Medevac z siedzibą ul. Kopernika 1/3, 90-509 Łódź oraz przyjmuję do wiadomości, że CM Medevac jest Administratorem podanych bądź uzyskanych danych osobowych. Dane zebrane przez CM Medevac., będą przetwarzane w celu kontaktu, informowania o nowych produktach i promocjach oraz archiwalno – statystycznym.